Γνωρίστε το νέο, ανανεωμένο eBanking!
Αποκτήστε συνολική εικόνα & έλεγχο των οικονομικών σας, εύκολα, από την οθόνη του υπολογιστή ή του laptop σας.
Έγκριση συναλλαγών με κωδικό μιας χρήσης
Εγγραφή μόνο με το κινητό και την κάρτα σας!
Εξουσιοδότηση φυλλομετρητή
Πλήρης εικόνα & διαχείριση των οικονομικών σας, στην οθόνη του υπολογιστή σας!
Επισκόπηση, πληρωμές & μεταφορές
Διαχείριση του λογαριασμού & των προϊόντων σας
Χρειάζεστε Βοήθεια;
- Θα πρέπει να είστε ιδιώτης (φυσικό πρόσωπο, ελεύθερος επαγγελματίας ή να διαθέτετε ατομική επιχείρηση)
- Να διαθέτετε ενεργή κάρτα από τη Συνεταιριστική Τράπεζα Χανίων (χρεωστική ή πιστωτική)
- Να έχετε δηλώσει στην Τράπεζα τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου
- Συμπληρώνετε τα 16 ψηφία της κάρτας σας
- Συμπληρώνετε τα δύο(2) από τα τέσσερα(4) ψηφία του pin της κάρτας σας
- Αφού έχετε διαβάσει, αποδέχεστε:
- Τους όρους χρήσης υπηρεσιών ηλεκτρονικής τραπεζικής και
- Τη σύμβαση παροχής υπηρεσιών ηλεκτρονικής τραπεζικής
- Επιλέγετε τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου που έχετε ήδη δηλώσει στην Τράπεζα και επιθυμείτε να λαμβάνετε κωδικούς μίας χρήσης (OTP). (Οι κωδικοί μίας χρήσης (OTP) εξασφαλίζουν υψηλό επίπεδο ασφαλείας και αντικαθιστούν τη συσκευή e–token. Ο κωδικός είναι μοναδικός, παράγεται μία φορά και χρησιμοποιείται για μία συγκεκριμένη συναλλαγή).
- Συμπληρώνετε τον εξαψήφιο προσωρινό κωδικό που έχει αποσταλεί στο κινητό σας.
- Καθοδηγείστε σε μία οθόνη όπου μπορείτε να δημιουργήσετε τον κωδικό χρήστη της αρεσκείας σας, να δηλώσετε το ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο (e.mail) και τέλος να σχηματίσετε το μυστικό σας κωδικό ακολουθώντας τις αναγραφόμενες οδηγίες για δημιουργία ασφαλούς password.
- Η εγγραφή σας έχει ολοκληρωθεί με επιτυχία και μπορείτε με την είσοδο σας να περιηγηθείτε στους λογαριασμούς/προϊόντα σας.
Στην περίπτωση που δεν πληρούνται κάποιες από τις παραπάνω προϋποθέσεις θα πρέπει να επισκεφτείτε ένα από τα καταστήματα της Τράπεζας προκειμένου να ολοκληρώσετε την εγγραφή σας στην υπηρεσία eBanking.
Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την εγγραφή από το κατάστημα, υπογράφοντας όλα τα απαραίτητα έγγραφα, όπως αίτηση, σύμβαση κ.λπ. Με την ολοκλήρωση της εγγραφής θα σας παραδοθεί ένας προσωρινός κωδικός χρήστη και μυστικός κωδικός και στη συνέχεια θα πρέπει οπωσδήποτε να τους αλλάξετε κατά την πρώτη σας είσοδο στην υπηρεσία eBanking .
Αν είστε νομικό πρόσωπο αρκεί η επίσκεψη του νόμιμου εκπροσώπου στο κατάστημα εξυπηρέτησης σας για να πραγματοποιήσει την εγγραφή, να υπογράψει τα απαραίτητα έγγραφα (αίτηση, σύμβαση κλπ.) και να παραλάβει τους κωδικούς πρόσβασης (κωδικό χρήστη και προσωρινό μυστικό κωδικό ).
Απαραίτητη προϋπόθεση, έχοντας προσκομίσει τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα, να έχει προηγηθεί το άνοιγμα του νομικού προσώπου και της σχετικής εκπροσώπησής του στο τραπεζικό σύστημα.
Μπορείτε να εξουσιοδοτήσετε άλλον για τη διαχείριση της συνδρομής σας στην υπηρεσία eBanking όπου ανάλογα με τη νομική μορφή της εταιρείας σας θα σας ζητηθούν επιπλέον έγγραφα για την παροχή της εξουσιοδότησης.
Ως νόμιμος εκπρόσωπος της εταιρείας έχετε τη δυνατότητα να δημιουργήσετε χρήστες που θα επιτρέπεται να καταχωρούν τις εντολές σας (πληρωμές, μεταφορές κ.λπ) και εσείς αφού τις ελέγξετε να τις εγκρίνετε για να εκτελεστούν.
Για την ανάκτηση του κωδικού χρήστη, θα πατήσετε στο σημείο “ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΧΡΗΣΤΗ;”, στη σελίδα εισόδου.
Τα απαραίτητα στοιχεία που θα σας ζητηθούν, είναι ο αριθμός της Χρεωστικής ή Πιστωτικής σας Κάρτας, καθώς και 2 από τα 4 ψηφία του ΡΙΝ σας.
Κατόπιν, θα λάβετε μήνυμα από την Τράπεζα, μέσα στο οποίο θα αναγράφεται ο κωδικός σας.
Εναλλακτικά, μπορείτε να καλέσετε σε οποιοδήποτε κατάστημα του δικτύου της Τράπεζας
Οι Κωδικοί μιας Χρήσης (One-Time-Password ή OTP) ενισχύουν την ασφάλειά σας στις ηλεκτρονικές συναλλαγές. Πιο συγκεκριμένα, για να έχετε πλήρη πρόσβαση και δυνατότητα διενέργειας συναλλαγών (διαχειριστικών και εγχρήματων), θα χρειάζεται να εισάγετε και Κωδικό μιας Χρήσης (OTP) για επιπλέον ασφάλεια. Οι Κωδικοί μιας Χρήσης (OTP) θα σας ζητούνται μετά την είσοδό σας στο eBanking μόνο για την εκτέλεση ορισμένων συναλλαγών.
Οι Κωδικοί μιας Χρήσης παράγονται ή αποστέλλονται μέσω της εφαρμογής κρυπτογραφημένων μηνυμάτων Viber ή γραπτού μηνύματος SMS , χωρίς κάποια χρέωση, στον αριθμό κινητού τηλεφώνου που έχετε δηλώσει στην Τράπεζα κατά την αίτησή σας.
Για την επανέκδοση του Μυστικού Κωδικού σας, θα πατήσετε στο σημείο “ΞΕΧΑΣΑΤΕ / ΚΛΕΙΔΩΣΑΤΕ ΤΟΝ ΜΥΣΤΙΚΟ ΚΩΔΙΚΟ ΣΑΣ;”, στη σελίδα εισόδου.
Τα απαραίτητα στοιχεία που θα σας ζητηθούν, είναι ο αριθμός της Χρεωστικής ή Πιστωτικής σας Κάρτας καθώς και 2 από τα 4 ψηφία του ΡΙΝ σας.
Θα ακολουθήσει μήνυμα απο την Τράπεζα με κωδικό ΟΤΡ, τον οποίο θα καταχωρήσετε στο προβλεπόμενο πεδίο.
Κατόπιν θα καταχωρήσετε το νέο Μυστικό Κωδικό που επιθυμείτε, επαναλαμβάνοντας τον για επιβεβαίωση.
Εναλλακτικά, μπορείτε να καλέσετε σε οποιοδήποτε κατάστημα του δικτύου της Τράπεζας
Όταν χρειαστεί να ορίσετε ένα νέο μυστικό κωδικό (Password) και προκειμένου αυτό να είναι αποδεκτό, θα πρέπει να πληρούνται οι παρακάτω κανόνες:
Τουλάχιστον 1 ψηφίο
Τουλάχιστον 6 χαρακτήρα-ες
Τουλάχιστον 1 μοναδικο-ούς χαρακτήρα-ες
Τουλάχιστον 1 πεζό χαρακτήρα
Τουλάχιστον 1 κεφαλαίο χαρακτήρα
Τουλάχιστον 1 ειδικό χαρακτήρα
Μπορείτε να δείτε περισσότερες συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις για το eBanking στην ενότητα Υποστήριξη.